top of page

MP

Klientská centra Modré Pyramidy.

Nový Design koncept klientských center Modré Pyramidy je čistý, srozumitelný  a má jasnou vizuální identitu.
Prezentace idejí nového konceptu inspirovala vedení MP k zásadnějším změnám v přístupu ke klientům a systému nabídky služeb.
Změnit vzhled center výměnou starého nábytek za nový nebylo naším cílem. Změna firemního interiéru má vycházet zevnitř, z aktualizace hodnot a nové firemní identity, která se následně propíše i do interiéru. Pak má i finanční investice do redesignu smysl a koncept může dlouhodobě fungovat, je-li v souladu s nastavenými cíli společnosti. Praxe ukazuje, že toto se v projektu podařilo.
Zaměstnanci nový koncept přijali, i když na ně jsou, v rámci změn přístupu ke klientovi, kladeny nové náročnější požadavky.
Také reference klientů jsou kladné, na pobočkách se cítí příjemně a dostávají jasný přehled o nabízených službách.

Koncept byl v praxi ověřen pilotním projektem rekonstrukce centrály MP v Praze, Bělehradské ulici. Následně vznikl Design manuál nového konceptu, dle kterého je postupně renovována celá pobočková síť Modré Pyramidy v ČR. 
Tým Hezkey zajistil vytvoření Brand manuálu, který v souladu s Design manuálem nově definuje grafický styl a principy jeho použití. 

 

lokalita        ČR
studie           2017
realizace      2018-2022


spolupráce Hezkey, Ing.Arch.Pavlína Vlačihová, Ing.Arch.Helena Kerďová, Ing.Arch.Zuzana Řepíková
projektové řízení Ing.Arch.Martin Machů
brand manuál Michal Urbánek
vizualizace Empola
 

Vize 

„Představa poradce, který pouze sjednává finanční produkty, u nás už dávno neplatí, a proto bouráme tradiční přepážky. Modrá pyramida dnes poskytuje odborné poradenství v komplexní škále potřeb klientů a tomu musí odpovídat moderní a přívětivá podoba našich poboček. Abychom se zde s klienty mohli bavit o jejich představách o bydlení a snech o budoucnosti a aby se tu cítili dobře“

David Formánek  / do srpna 2018 předseda představenstva a generální ředitel Modré pyramidy / aktuálně CIB a člen představenstva Komeční banky

od úpravy designu ke změně přístupu 
 

Zadáním investora bylo změnit zastaralý vzhled poboček. Prostory byly tmavé, chaoticky přehrazené paravány a plné nábytku z 80.let. Naprosto neodpovídaly aktuálnímu zaměření klientů na jednoduchost, on-line flexibilitu.
Inspiraci jsem hledala v zahraničí, kde v posledních 10ti letech přetvářejí odtažité veřejné instituce v živá veřejná místa.

V souladu s novým Design konceptem pobočkové sítě vedení Modré Pyramidy rozhodlo o zrušení vyvolávacího systému, je preferován osobní kontakt poradce s klientem. Přepážky nahradily jednací stoly a jako dělicí prvek v interiéru funguje zeleň. Grafický motiv na stěnách vizuálně propojuje všechna klientská centra Modré Pyramidy v ČR.
 

Realizace Klientského centra MP I Bělehradská I Praha 2

bottom of page